Marad a káosz az M0-on – a második pályára éveket kell várni

Kitehetné a megtelt táblát a kormány az M0-s déli szektorában: a mindennapos balesetek és dugók csak az autóút második pályájának átadása után maradhatnak el. A sztráda-hálózat bővítésében 2027-ig előre látó döntéshozók azt is megmondták, pontosan mikor. Egy részletről azonban nem beszéltek

Összekötötte a kellemest a hasznossal Völner Pál. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infrastruktúráért felelős államtitkára az M0-ás Hárosi Duna-hídjának építésénél egyszerre ismerkedett a hidász szakma mesterfogásaival, és próbált hírverést kelteni a kormány két hete elfogadott hosszú távú gyorsforgalmi úthálózat fejlesztési programjának. Utóbbiról sok olyat nem mondott a Duna-parti rendezvényen, amiről lapunk még nem számolt be, de legalább kiderült: a közlekedők egy ideig folytathatják a bosszankodást az M0-áson.

A szakminisztériumban úgy készülnek: a fővárost elkerülő csonka körgyűrű déli szektorának bővítése már az idén meghozza az első gyümölcsét. Valamikor az év végén ugyanis forgalomba helyeznék az M0-ás második pályájának 6,6 kilométeres szakaszát az M1-es és az M6-os között. A várakozást megalapozza, hogy az építők elkészültek a sztráda hét hídjának szerkezetével, és a beton burkolat építésének előkészületei is megkezdődnek. Vagyis, ha nem jön közbe semmi, az autósok néhány hónap múlva, itt már irányonként három forgalmi sávon, óránként akár 110 kilométeres sebességgel is száguldhatnak majd. Ha tudnak.

A feltehetően decemberi szalagátvágás után azonban a következő avató ünnepségre egy újabb fél évet kell majd várni. A hivatalos forgatókönyvek szerint ugyanis az 51-es főút és az M5-ös között, már eleve autópályaként épülő M0-ás újabb 6,3 kilométere 2012 júniusára készülhet el.

A cikk részletei->

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes