BKV: koncesszióba adják a buszközlekedést?

Az Alstom-szerződés után is több százmilliót költene Budapest a tömegközlekedés modernizálására, ahhoz azonban, hogy a BKV járműparkjának nagyobb része új legyen, minimum több tízmilliárdos nagyságrendű összegre volna szükség. A középutat a használt járművek vásárlása jelenti.

Amikor 2014-ben, ha minden jól alakul, első útjára indul a 4-es metró, a budapesti közlekedésben némileg szokatlan módon a vonalán csakis új, nyugat-európai mérce szerint is minőségi szerelvények járhatnak. Sőt, a tervek szerint akkorra a 2-es vonalon is az Alstom modern Metropolis kocsijain lehet utazni. A modernizációs kísérletek a főváros közlekedésében már a szerdán aláírt Alstom-szerződés előtt is tartottak: új buszokat tesztelnek, használt buszokat és trolikat vásárolnak – ahhoz azonban, hogy ne legyenek veszélyesen magas átlagéletkorúak a járművek, még így is mélyen kellene a főváros kasszájába nyúlni.

A cikk részletei->

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes