BKIK: rendezni kell a taxi helyzetet a reptéren

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) sürgeti a Ferihegyi repülőtéri taxihelyzet megoldását a Budapest Airport (BA) Zrt. vezérigazgatójának írt levelében – közölte a kamara hétfőn az MTI-vel.

A kamara szerint a Budapest Airport Zrt. 2010 decembere óta képtelen eleget tenni annak a kötelezettségének, hogy biztosítsa a nem szerződött taxik számára a megfelelő feltételeket az utasok kiszállásához, illetve a rendelésre hívott taxitársaságok részére a kulturált utasfelvételi pontokat a Ferihegyi reptéren.

A közleményben a BKIK hangsúlyozza: a jelenlegi rendszer nem működik megfelelően sem az utasok, sem a taxis vállalkozók szempontjából. A rendelt taxik számára biztosított helyet az utasok csak az építési területen át tudják megközelíteni, a terminálon belül a korábbi szerződött szolgáltató agresszív fuvarszerző tevékenysége is rendkívüli mértékben rombolja az országimázst, a repülőtér biztonságát, a taxis szakmai jó hírnevét – véli a kamara.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara emlékezet: korábban támogatta, hogy a BA Zrt. drosztkezelői jogot kapjon Ferihegyen, azonban ehhez tartozó kötelezettségeit a vállalat jelenleg nem tartja be, ezáltal alapjaiban sérti az utasok és a nem szerződött taxis vállalkozók jogait is.

A BKIK a fővárosi vállalkozók képviseletében levélben fordult a BA Zrt. vezérigazgatójához, hogy a korábban szerződésben vállalt kötelezettségeinek tegyenek eleget, és ehhez segítséget ajánlott. Ellenkező esetben a kamara kiáll amellett, hogy adják vissza a Ferihegyi droszt kezelői jogát a fővárosnak – írja közleményében a BKIK.

forrás: mfor.hu

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes