A BKK interneten kérdezi az utasokat a taxiszolgáltatásról

Facebook-oldalán kérdezi a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a fővárosi taxik utasait a szolgáltatás színvonaláról.

    A BKK azt kérdezi az interneten (http://www.facebook.com/home.php#!/bkkbudapest), hogy ha igénybe veszik a taxikat, akkor mi zavarja őket a legjobban, min változtatnának. Sokallják-e az árat, zavarja-e őket, hogy azonos áron régi és új, kicsi és nagy autóba is beülhetnek? Rendelnének-e taxit sms-ben vagy okostelefonra készített alkalmazás használatával?
    A központ tájékoztatása szerint december végén az Országgyűlés elfogadta azt a törvénymódosítást, amelynek értelmében Budapest rendeletben határozhatja meg a taxik külső megjelenését, színét, környezetvédelmi besorolását, méretét, a fuvarszervezők minimális garanciális feltételét. Ezzel a lehetőséggel a főváros élni akar, de a szabályozás megalkotása előtt kíváncsi az emberek véleményére is.
    A rendelet bevezetése miatt idén várhatóan szigorodik a taxiközlekedés rendje. A taxisok a szabályozás szigorítását nem vetik el, de fix tarifákat, valamint a "hiénák" elleni szigorúbb fellépést kérnek.

Forrás: MTI

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes