ZENIT LOGISZTIKA – első egy rangos rangadón

Az 1896-ban alapított (ARNSBERG- SAUERLAND) META REGALBAU jelentős nagyságrendű németországi raktártechnikai eszközöket, berendezéseket tervező, gyártó és fejlesztő cég, (megközelítően évi 50 mio EURO termelési értékkel) évente EXPORT NAPOT (EXPORT MEETING) szervez a kontinensek (Európa, Afrika stb.) különböző országaiban működő leányvállalatai, képviselői, (kizárólagos) forgalmazói számára. Ez történt a közelmúltban is.

A piacvezető KERESKEDŐHÁZ fődíja ARNSBERGBEN.
Tudósítás.

Az 1896-ban alapított (ARNSBERG- SAUERLAND) META REGALBAU jelentős nagyságrendű németországi raktártechnikai eszközöket, berendezéseket tervező, gyártó és fejlesztő cég, (megközelítően évi 50 mio EURO termelési értékkel) évente EXPORT NAPOT (EXPORT MEETING) szervez a kontinensek (Európa, Afrika stb.) különböző országaiban működő leányvállalatai, képviselői, (kizárólagos) forgalmazói számára.
Ez történt a közelmúltban is.
2009. január 29-30-án a META REGALBAU 2 napos rendezvénye a ZENIT LOGISZTIKAI ESZKÖZÖK KERESKEDŐHÁZA Kft, részére váratlan sikert hozott.
A META a legfontosabb partnerei (TOP_PARTNER) közül a magyar ZENIT LOGISZTIKAI ESZKÖZÖK KERESKEDŐHÁZÁT 2008 EXPORT PARTNERE I. HELYEZETTJÉNEK minősítette . Az európai hírű, minőségbiztosítással több oldalról megerősített (PPS, CAD/CAM- technológia, RAL- előírás, DIN EN ISO 9001) META- termékek hazai, sikeres forgalmazása nemcsak a gyártó META eredményeit tükrözi, hanem a magyarországi végfelhasználók lassanként állandóvá váló szakmai elveit is és tapasztalatát is visszaigazolta:
MINDIG A (JÓ) MINŐSÉG A DÖNTŐ A VERSENYKÉPES ÁRAK ELŐTT!
A két-napos konferencia legfontosabb eseményeit, mondanivalóját, tanulságait, üzenetét röviden összefoglaljuk.
Január 28.
A találkozó első napja a META központ halljában, előadói termében. A gyár két prominense RADKE és WILFLING urak és az egyes divíziók vezetői tájékoztatták a partnereket a META helyzetéről, a fejlesztésekről, a sikerekről. Az előadások, a referendumok reálisak, objektívek, rövidek és tartalmasak voltak. Szóltak -többek között – a németországi piac 2008-2009. fejlesztéséről, az export 2008/9 várható alakulásáról, a raktártechnikai fejlesztések európai jövőjéről. Elemzéseket hallhattunk a META exportjának tartalmi, az állványrendszerek típusonkénti összetételéről, (pld. raklapos, polcos-karos állványok), az egyes országokban a META- termékek részesedéséről. Az expozékat – a logisztika e markáns szegmensének – a raktártechnikának a jövőbeli helyzetét, kilátásait illetően (óvatos) derűlátás jellemezte.
11 óra után, amikor is a META NEDERLAND igazgatója (Hollandia) bemutatta cége tevékenységét; SCHÖTTLER úr állt a mikrofon elé: a META REGALBAU fejlesztési igazgatója – a témakör gyártási titok, természetesen – nem hagyott kétséget afelől,hogy nagy volumenű GYÁRTÁSTECHNOLÓGIAI FEJLESZTÉSEK vannak a (tervező) asztalon és indulnak rövidesen a gyártásban. Elhangzott: az irattári polcos gördíthető állványrendszereket 2007 elején kezdték kifejleszteni; mára egész Európában versenyképes termékké vált és visszahozta a befektetett pénzeszközöket. Igen nagy várakozás és ünnepélyesség előzte meg az első Szakmai Nap (EXPORT-MEETING) csúcspontját, a 2008. EXPORT DÍJAK átadását. Nagy taps köszöntötte M.WILFLING export igazgató bejelentését, amikor a META REGALBAU összes külföldi partnerei közül, a ZENIT LOGISZTIKAI ESZKÖZÖK KERESKEDŐHÁZA tulajdonosát, SZOMOR LÁSZLÓT
felkérte az I.DÍJ átvételére. Az első – a megjelent vendégekkel együttesen, a ZENIT KFT megjelent munkatársai részére mindenképpen sikeres – nap egy, a "WILDER WESTEN IN SAUERLAND" étteremben egy hangulatos vacsorával ért véget.
Január 30:
A főtéma: a META-EXPORT szervezetének ismertetése, elemzése szerepelt napirenden. (A rendelések rögzítése, fogadása, feltételrendszerek, visszaigazolása, felelősök stb.)
A gazdag, 2.-ik napi programból a továbbiakban – összesítve – 2 napirendi pontot kívánok kiemelni: I./A cca 10 órakor elkezdődött ZENIT KFT CÉGBEMUTATÓJA. A nagy érdeklődéssel fogadott tájékoztató azért volt elsősorban izgalmas – a többi, jelenlévő "konkurens" leányvállalat, forgalmazó részére különösen – mert a META EXPORT I. helyezésének indokát, hátterét, a LEGNAGYOBB FORGALMI NÖVEKEDÉST, AZ ELVÁRÁSOKHOZ IS JELENTŐS TÚLTELJESÍTÉST – tartalmaznia kellett az érintett cég, a ZENIT beszámolójának.
A hallgatók nem csalódtak.
A ZENIT KERESKEDŐHÁZ ügyvezetője az alábbiakban "védte meg" az I. helyét, és tájékoztatta a megjelent vendégeket és partnereket cége tevékenységéről:
Néhány adat az elmúlt évekből:
Cégalapítás: 1993.
Átalakulás: 1999.ben; cégforma: Kft.
Az elmúlt 5 év nettó árbevétele (bázisév 2003)
ZENIT: termék- és szolgáltatási paletta:
- Logisztikai, technikai tanácsadás, konzultáció
- Raktártechnikai eszközök, raktár irányítási szoftverek
- Műhely és üzemi berendezések
- Egyedi és standard logisztikai eszközök tervezése, gyártása
- Vonalkódtechnika /RFID/
- Szolgáltatások (felmérés, szerelés, controling)
Természetesen ismertetésre került a gazdag ZENIT- referencia.
Az érdeklődés persze a ZENIT által forgalmazott META- állványrendszerek volumenének alakulása iránt volt jelentős.

Szomor László a META- állványrendszerek forgalmának alakulásáról grafikont jelenített meg. Az csak remélhető, hogy a többi "versenyben lévő" forgalmazó, leányvállalat, képviselő megértően és elismerően nyugtázta a magyarországi logisztikai cég eredményeit és erőfeszítéseit, meghajolva a látványos teljesítmény előtt… B./A 30-i másik fontos napirendi pont túlmutat a META-ZENIT kapcsolatokon, az:
EU-szabályozásról, normarendszerekről
van szó. BERGMANN és SCHNEIDER gyártásvezető főmérnökök elsőnek ismertették az új EU-s sztenderdek előírásait, feltételeit, követelményeit. (Az új EU- előírások pld.: a galériás állványrendszerek járófelületeként szolgáló faforgácslap, pozdorjaborítás biztonsági – és tűzvédelmi (új) utasításokat tartalmaz stb.)
Természetes, hogy mindenképpen előnyös a ZENIT KERESKEDŐHÁZ részére első kézből informálódni a szabványokról, azokat beépíteni a soron következő megrendelt, leszállítandó termékbe, technológiákba, netán tanácsokkal segíteni partnereit.
A 2. nap utolsó, de jelentőségében elsőnek is megjelölhető napirendi pontja
NAWRATH úr, marketingigazgató
ismertetése: a recesszió új helyzetében felvázolta a META MARKETING STRATÉGIÁJÁT. (Bizalom, csúcstechnika, minőség, referencia, partnerség, – mindenki partner, de a megbízó: több! – hitelesség, megbízhatóság, és ezek hatékony kommunikációja: az ázsió, a reputáció alapja.)
Befejezésként:
Nem vitatható, hogy a META MEETING sokat segít a ZENIT LOGISZTIKAI KERESKEDŐ HÁZNAK. Elsősorban good-will-jének. Szomor László igazgató így látja:
"A META- elismerés jól jött, ahogy mindig jól jön a dicséret. Csakhogy a kitüntetésből igen komoly kötelezettségek is következnek. A színvonalat tartani, megfelelni az egyre igényesebb elvárásoknak. Mert a good-will csak addig tart, amíg tudjuk tartani a nívót. És egy válság közepette egyre nehezebb a kívánalmaknak megfelelni…. Azért mégis örülök az elismerésnek, mert ez az első kapcsolatunk, mely 2 országban bizalmat bizonyít: egyrészt az Európa-hírű META REGALBAU menedzsmentjének nemzetközi megmérettetésben született elismerését nyertük el, másrészt a forgalomnövekedés, a magyarországi rendelők, megbízók, partnerek – végre – a minőség felé történt, remélhetőleg tartós elmozdulását igazolja vissza"
"E két tényezőre alapozom – optimista várakozással – a ZENIT LOGISZTIKAI ESZKÖZÖK KERESKEDŐHÁZA Kft. közeli és távoli jövőjét."
"Ez a mi stratégiánk".

Kunvári Antal

(fotók. Meta-archív)
</ALIGN=JUSTIFY></ALIGN=CENTER>

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes