Végtelen várakozás a telefonos ügyfélszolgálaton

„Havonta mintegy 30-40 panaszt kapunk a cégek telefonos elérhetősége, ügyfélszolgálata miatt” – mondta lapunknak az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jogi tanácsadója.

Eitmann Norbert szerint főként a közüzemi és a telekommunikációs szolgáltatókat bírálják. Sok cég gyakorlatilag elérhetetlen, vagy hosszasan megvárakoztatja az ügyfeleket. A módosított fogyasztóvédelmi törvény alapján a telefonos ügyfélszolgálatok alkalmazottainak ésszerű időn belül elérhetővé kell válniuk, de az nem rögzített, hogy ez mennyi időt jelent. Eitmann szerint a cégek ritkán hajlandók beavatkozni a saját működésükbe, vagy logisztikai problémákkal küzdenek, és előfordul a nem fogyasztóbarát hozzáállás is.

További részletek >

- vg -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes