Szeretjük az online piactereket

Bár az online vásárlás legnagyobb előnye a gyorsaság és a kényelem, tévedés lenne azt hinni, hogy internetes áruházakba csak néhány klikkelés erejéig "járnak" a netpolgárok.

A webshopokban vásárlók többsége előszeretettel böngészget az árucikkek között, és nem ritka az sem, hogy kizárólag nézelődés céljából látogatnak el egy online boltba – derül ki az NRC Piackutató E-Commerce Trend Report elnevezésű tanulmányából. "Hipermarket-látogató", "akcióvadász", "shoppingoló", "muszáj-vásárló" – néhány tipikus vásárlói szegmens, amelyekkel találkozhatunk az üzletekben, bevásárlóközpontokban. Kedvtelésből vagy kötelességből, de mindenki vásárol, a vásárláshoz fűződő viszonyunk, az azzal kapcsolatos attitűdünk azonban nagyon különböző lehet. Mivel az online vásárlás legnagyobb előnye az egyszerűség, a gyorsaság és a kényelem, azt hihetnénk, hogy az internetes vásárlás lehetősége elsősorban azokat vonzza, akik nem szeretik vagy akiknek nincs idejük járni az üzleteket, így az online boltok jellemzően céltudatos, a vásárlást néhány perc alatt lerendező vevőkkel vannak tele. Ez azonban csak részben igaz.

A cikk részletei –>

- SG.hu -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes