Stratégia nélkül nehéz képezni az értékesítőket

Az értékesítés a vállalatok alappillére, így egyáltalán nem mindegy, mikor, hol és hogyan bonyolítunk le értékesítési tréninget munkatársaink részére. Az értékesítési tréning annyiban általános, hogy a legtöbb vállalatnak szüksége van rá; annyiban viszont specifikus, hogy cégenként nagyon eltérő lehet, mire is van ténylegesen szükség.

Az értékesítési tréningeknek legalább három fő típusát érdemes megkülönböztetni. Beszélhetünk az újonnan belépő értékesítők képzéséről; találkozhatunk olyan képzésekkel, amelyek célja a termékismeret, termékinformáció átadása illetve idesorolhatjuk a ténylegesen készségfejlesztéssel foglalkozó értékesítési tréningeket. A három típus közül az első kettő tipikusan vállalaton belüli képzés, belső trénerrel; míg a készségfejlesztés történhet belső vagy külső trénerrel is. Az egyes típusok tematikájukban, célkitűzéseikben is különböznek.

A cikk részletei –>

- hrportal.hu -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes