Összemérték tudásukat a tehetségek a Henkel versenyén

Take a Henkel brand into the future" volt az ez évi szlogenje az immáron harmadik alkalommal megrendezett Henkel Innovation Challenge nemzetközi innovációs versenynek. Idén tizenkét európai ország több száz főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be kreatív termékötleteit.

A Henkel Innovation Challenge verseny arra invitálta az egyetemi illetve főiskolai hallgatókat, hogy két-, háromfős csapatokat alkossanak, majd képzeljék magukat egy üzletfejlesztési vezető szerepébe, akit egy Henkel termék fejlesztésével bíztak meg a vállalat kozmetika, illetve a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágában, a 2050-ben várható trendeknek megfelelően.
A Budapesten rendezett országos döntőbe négy csapat jutott be. A hallgatók a Henkel vezetőiből álló zsűrinek mutatták be ötleteiket és elképzeléseiket. Idén is számos vegyes csapat nevezett, melyek tagjai a Budapesti Műszaki Egyetem, a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, a Debreceni Egyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Miskolci Egyetem hallgatói közül kerültek ki. A tavalyi évhez képest érdekesség, hogy több csapat is nemzetközi hallgatókból állt, így a versenynek akadtak orosz illetve kameruni résztvevői is.
A magyar győztes a HuRuCiRi nevű csapat lett, melynek tagjai Pádár Katalin, Harazin Piroska (Magyarország), Sevara Maslennikova (Ororszország). A HuRuCiRi csapat eredeti ötleteivel és magabiztos bemutatójával győzte meg a zsűrit, így munkájuk elismeréseként egy-egy laptopot kaptak, és a nemzetközi döntőben képviselhetik Magyarországot.
A Henkel Innovation Challenge vetélkedőn idén tizenkét európai ország: Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Németország, Olaszország, Oroszország, Spanyolország, Szlovákia, és Törökország vett részt. Minden országban külön országos döntőt rendeztek. Az egyes országok győztes csapatai áprilisban az amszterdami nemzetközi döntőn vetélkednek egymással.
A Henkel Innovation Challenge jó lehetőség a diákoknak arra, hogy értékes kapcsolatokat építsenek ki egy meghatározó nemzetközi vállalattal. A verseny a Henkel számára is előnyös, mivel megismerheti a legtehetségesebb fiatalokat Európa-szerte.
Edupress

A cikk részletei->

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes