Rövidebb, gyorsabb út a Csepeli Szabadkikötőhöz

Felére csökkent a csepeli Szabadkikötő közúti megközelítésének ideje, biztonságosabbá és gördülékenyebbé vált a raktár és logisztikai központ konténer és teherforgalma az újonnan megépült Corvin csomópont és a csepeli gerincút első szakaszának átadásával.

Rövidebb, gyorsabb út a Csepeli Szabadkikötőhöz

A Szabadkikötőből induló és oda érkező rendkívüli teherforgalom a tőszomszédságában lévő Corvin csomópont érintésével közvetlen ráhajtási lehetőséget kapott a 2×2 sávos gerincútra az M0 irányába, valamint a belső budapesti kerületek felé. A fejlesztés jelentős környezeti terheléstől mentesíti a csepeli lakókörnyezetet, amelyen eddig áthaladt a Szabadkikötő évi háromnegyedmillió darabos tehergépkocsi forgalma is. A Magyarország legnagyobb trimodális logisztikai központját üzemeltető Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. (BSZL Zrt.) versenyképességét a beruházás tovább növeli.

A nagy értékű infrastruktúra-fejlesztés hozzájárul ahhoz, hogy a BSZL Zrt. tovább javítsa szolgáltatásainak minőségét és fokozza eredményességét. A vállalat raktárfejlesztési és raktárlogisztikai tevékenységének erősítésével már a tavalyi évet is az elmúlt évtized egyik legjobb teljesítményével zárta: 1.832 ezer tonna összesített volumenű áruforgalmat bonyolított le.

A BSZL Zrt. a csepeli lakosok érdekeit is figyelembe veszi további fejlesztéseinél. A tervek között szerepel például egy belső tehermentesítő út megépítése is. Folytatódik a tavaly ősszel indított félmilliárd forint értékű beruházás is, amelynek eredményeként 10 ezer négyzetméterrel bővítik a korszerű konténeres árukezelésre alkalmas 80 ezer négyzetméteres tároló területet, és építenek egy 600 négyzetméter hasznos területű irodaházat. A legmodernebb munkakörülményeket biztosító létesítménybe hamarosan beköltözik az egyik legnagyobb forgalmú hazai konténerterminál üzemeltetője, a Mahart Container Center Kft. (MCC Kft.).

A Szabadkikötő területén az elmúlt években tízmilliárd forint értékű műszaki fejlesztés valósult meg. A teljes körű kikötői szolgáltatásokat nyújtó Budapesti Szabadkikötő Logisztikai Zrt. üzemeltetésében levő szárazföldi terület nagysága meghaladja a 100 hektárt. Egyszerre 18 hajó tud itt kikötni és rakodni. A Ro-Ro terminál mellett vasúti és hajóüzem is működik. A BSZL és leányvállalatai ömlesztett és darabáru forgalma meghaladja az évi egymillió tonnát.

forrás: raktaram.hu

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes