Piackutatása hazai autózási szokásokról

A Bosch gépjármű-felszerelések üzletága Magyarországon egyedülálló kutatást készített a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet segítségével.

Az országos, reprezentatív piackutatás a gazdasági válság előtt és után térképezte fel az autóhasználati szokásokat Magyarországon. A két kutatás összehasonlításából kiderül, hogy 2010 elején is a háztartások közel fele rendelkezik autóval, a válság hatására az autók száma 2008 és 2010 között nem csökkent.

A felmérés egy új trendre is rámutatott: az autókat egyre kevésbé javíttatják márkaszervizekben, egyre inkább a független autójavítókhoz fordulnak a járműveikkel. Szerviz választásakor az autótulajdonosok számára a garancia, a minőségi alkatrészek és a teljes körű szolgáltatások a legfontosabbak.

A Bosch Car Service a piacvezető, legismertebb, márkafüggetlen szervizhálózat és a megkérdezettek körében több mint kétszer annyira ismert, mint a második helyezést elért konkurens autószerviz.

A cikk részletei->

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes