Íme, a kedvenc Škoda modell – Jól hasít a márka

A Škoda Auto a legnagyobb cseh autógyártóként április folyamán is tartotta eddigi növekedési pályáját.

A vásárlói kiszállítások száma az év eleje óta immár 242 078 járműre emelkedett, ami közel 19 százalékkal több, mint az előző év azonos időszaka során.

A cseh márka bővülő értékesítésének tekintélyes részét adta a kínai piac, ahol a 12 108 darabos áprilisi kiszállítás 31 százalékkal alakult magasabban az előző esztendő azonos hónapjánál. Áprilisban a Škoda további piacairól is kedvező hírek érkeztek.

A tengerentúli eladások 66, míg a kelet-európaiak a nehéz gazdasági körülmények ellenére is 8 százalékkal bővültek. A Škoda Nyugat-Európában (Németország nélkül) is jól teljesített, az előző év azonos hónapjához viszonyítva 38 százalékkal emelve értékesítési volumenét.

A Škoda legjelentősebb piacának Kínát követően továbbra is Németország számít, ahol a cseh gyártó az idei negyedik hónap során 10 199 járművet adhatott át vásárlóinak. Áprilisban a Škoda Octavia bizonyult a legnépszerűbb modellnek, majd a Fabia, a Superb, a Yeti, az Octavia Tour, és a Roomster következik.

Forrás: Világgazdaság Online

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes