Magyar vasút globális perspektívából

Közlekedésfilozófiai fejtegetések Fleischer Tamással, az MTA Világgazdasági Kutatóintézetének tudományos főmunkatársával.

A magyar közlekedési szakma véleményformálói rendszerint közlekedésmérnökök, építőmérnökök vagy közgazdászok közül kerülnek ki. Fleischer Tamás azon kevesek közé tartozik, akik megfordultak mindhárom diszciplína vezető hazai felsőoktatási műhelyében. Közlekedésépítő mérnöki oklevelét a BME Építőmérnöki Karán szerezte meg, majd elvégezte ugyanezen egyetem Közlekedésmérnöki Karának gazdasági mérnöki képzését is. Később a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakán szerzett szakközgazdász képesítést.

Fleischer Tamás a Magyar Tudományos Akadémia tudományos főmunkatársa. Infrastruktúra-hálózatokkal, környezetvédelemmel és fenntartható közlekedéssel foglalkozik. Oktat az ELTE Társadalomtudományi Karán, és a BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán. Dolgozott korábban a Közlekedéstudományi Intézet elődjénél, a Közúti Közlekedési Tudományos Kutatóintézetnél (Kötuki), a Városépítési Tudományos és Tervező Intézetben (Váti) és a Környezetgazdálkodási Intézetnél.

A hazai közlekedési konferenciák, kerekasztal-beszélgetések és más fórumok aktív résztvevőjét azért kereste meg az iho.hu, hogy az aktuális politikai, pénzügyi és szervezési kérdéseken felülemelkedve globális perspektívából tekinthessünk a magyar vasútra.

További részletek >

Forrás: IHO

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes