Magánrepülő: nem luxus, munkaeszköz

A recesszió mélypontján a magánrepülőgépek a vállalati harácsolás szimbólumai lettek, köznevetség tárgyává váltak a Washingtonban állami segélyért kalapozó vállalatvezetők, akik üzleti sugárhajtású luxusgépekkel érkeztek a megbeszélésekre. Ahogy azt egy republikánus képviselő mondta akkor a nagy autógyárak vezérigazgatóinak, ez majdnem olyan, mintha valaki szmokingban és cilinderben beállna az ingyenkonyha előtt várakozók sorába.

Így mentek ki a vállalati jetek a divatból szinte egyik napról a másikra – kétségbeesésbe taszítva azok gyártóit. Az év első háromnegyedében a Forbes magazin szerint 615 üzleti gépet szállítottak le, közel 38 százalékkal kevesebbet a tavalyinál. De a birodalom visszavág. A repülőgépgyártók kampányt indítottak, hogy meggyőzzék az embereket, a vállalatvezetőket – de különösen a kongresszust -, hogy a vállalati repülőgép nem keveseknek járó luxus, hanem a munka irányításának és az üzletkötésnek fontos eszköze.

További részletek >

- mfor.hu –

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes