Logisztikai Cégröntgen – Költségmegtakarítás forradalmian új logisztikai módszertancsomaggal

Az MLBKT éves kongresszusán bemutatták azt a Magyarországon egyedülálló, dobozos módszertancsomagot, amellyel a termelő és kereskedő vállalatok képesek saját maguk felmérni logisztikai rendszerük teljesítményét.

Az Adversum Kft. képviselői a kongresszus első napján tárták a közönség elé Logisztikai Cégröntgen nevű terméküket, melynek segítségével a cégek felmérhetik, hogy mely területeken tudnak leginkább költséget megtakarítani.
Balatonalmádi, 2009.11.11. – Szakmai és gazdasági szempontból is forradalmi megoldást láthattak a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság éves kongresszusának látogatói: egy olyan komplett, dobozos módszertancsomagot, amellyel egy vállalat felmérheti logisztikai rendszerének szűk keresztmetszeteit, annak érdekében, hogy a megfelelő fejlesztési döntésekkel minimalizálja költségeit.
„A magyarországi vállalatok többnyire nem ismerik logisztikájuk fejlődési és költségcsökkentési potenciáljait, azonban nincs lehetőségük több millió forintos egyedi tanácsadás igénybevételére, hogy ezt kiderítsék.” – hangsúlyozta Erdős Szilveszter, az Adversum Kft. marketingvezetője. A terméket azért fejlesztették ki, hogy ezt a problémát mindenki számára előnyös módon oldják meg. A termék a cég évek óta alkalmazott különböző mérési módszertanainak egyesítéséből és egyszerűsítéséből jött létre több hónapos fejlesztés eredményeképpen. „A legtöbb ügyfelünknél mindig egy helyzetfeltáró projekttel kezdünk, hogy megállapítsuk, hogyan tovább. Arra gondoltunk, hogy ezeknek a méréseknek egy része elvégezhető a jelenlétünk nélkül is úgy, hogy elegendő információt szolgáltasson, ám nagyságrendekkel kevesebbe kerüljön.” – folytatta a cég képviselője. Az útmutatókból, kinyomtatott mérőlapokból és kiértékelő fájlokból álló termék 7 modulból áll, így a mérések eredményeként kész, könnyen értelmezhető logisztikai teljesítménymutatókat kapunk a raktári munkaerő- és gépkihasználtság, az árukigyűjtési folyamatok, a járműkezelés, a beszállítói szolgáltatási színvonal, a vevőknek nyújtott szolgáltatási színvonal, valamint a kereslettervezés területén.
Az Adversum Kft. sokat vár az új terméktől; arra a kérdésre, hogy nem teremtenek-e ezzel konkurenciát maguknak, ezt felelte képviselőjük: „Azt gondoljuk, hogy ez kölcsönösen előnyös mind a célpiacunknak, mind nekünk. Míg a vállalatok költséghatékonyan képesek felmérni fejlődési és megtakarítási lehetőségeiket, mi céltudatos ügyfelekkel tudunk dolgozni – olyanokkal, akik tudják, mit akarnak. Nekünk ez a célunk.”

További részletek->

- Adversum -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes