Hírszerző összeállítás a MÁV-ról

A Hírszerzőhöz beérkezett vélemények szerint a kalauzok általában kedvesek, olvasói szinte csak negatívumokat soroltak fel a vasúttársasággal kapcsolatban. A lap megkérdezte a kritika célpontját, mit tud tenni az utasok elégedetlensége ellen.

Villamosítás hiányában Békéscsabán fél órát kell várni a mozdonycserére, a gyulai átszállásra viszont csak két perc marad. Ha a Pestről érkező vonat késik, a csatlakozás nem várja be, így vagy várnak az utasok még egy órát a MÁV-ra, vagy plusz pénzért átpártolnak a Volánhoz. A MÁV a vonalon fellépő számtalan kellemetlenséget a Szolnok-Lőkösháza vonal felújítási munkálataival magyarázza. A társaság tisztában van a késésekkel, de azért, hogy a kiinduló szárnyvonal menetrendjét ne veszélyeztesse, úgynevezett csatlakozásra várási időket határozott meg minden vonat esetében. Ezeket pedig tartani kell, különben az egyvágányú pályákon az egész menetrend borul. A késéseken kívül szintén rengeteg utas panaszkodik a vonatok higiéniai állapotára, bár van, aki belátja, hogy mindez nem egyedül a vasúttársaság, hanem az utazóközönség hibája is.

A cikk részletei ->
- magyarkozlekedes.hu -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes