Az M0-s nem oldja meg a teherautó-problémát

Novemberben születhet meg a főváros teherforgalmi stratégiája. Ennek már számolnia kellene azokkal a közlekedési problémákkal, amelyek a budapesti körgyűrű keleti szektora átadása ellenére tovább élnek – olvasható a legfrissebb Figyelőben.

Közel 80 kilométeresre bővült szeptember közepétől a fővárost elkerülő körgyűrű az M0-ás autóút keleti szektorának átadásával. Így Budapesten a 2-es gyorsforgalmi út és az M1-es autópálya között elvben lényegesen csökkenthető lesz a tranzitforgalom – a Megyeri híd hónap végi átadását követően a remények szerint legalább 20 százalékkal.
Csak hát az M5-ös és az M1-es autópálya közötti déli szakasz a rendszeres torlódások és balesetek miatt közismerten rendkívül nehezen járható, s egyelőre azt sem tudni, megépül-e valaha is a budai övezetben a nyugati szektor (az eredeti tervekben 2015-ös határidő szerepel).

A cikk részletei –>

- FN -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes