Az Apple vezér lefitymálta a Google-t és harcba kezd

Steve Jobs az Apple saját reklámozási hálózatának bejelentésekor leszögezte, hogy nem a Google keresési módszere jelenti a jövőt.

A Financial Times megfogalmazása szerint az Apple hadat üzent a Google-nak a reklámozás terén azzal, hogy bejelentette az iAd hálózat kiépítését az iPhone-okon. Az Apple a stratégiájával a Google fő bevételi forrását célozza meg a dinamikusan fejlődő mobilszektorban.

Az iAd hálózat később az iPodra és az iPadre is kiterjed. A mobilszektorban az Apple dominanciáját jelzi, hogy februárban az iPhone és iPod adta az AdMob által reklámmal kiszolgált platformok 40 százalékát. Steve Jobs, az Apple vezére az iAd bejelentésekor úgy fogalmazott: a jövő nem a Google jelentette általános keresésé, mivel a felhasználók mostanra főként alkalmazásokon belül mozognak és nem külön keresőmotorral dolgoznak.

A lépés érdekessége, hogy a fent említett AdMob megvásárlását novemberben jelentette be a Google. A keresőóriás egyre nagyobb figyelmet fordít a mobilreklámozási szektorra, de az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság sajtójelentések szerint trösztellenes vizsgálatot indít a felvásárlás kapcsán.

Szerző: Financial Times – Világgazdaság Online

A cikk részletei->

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes