A távolsági vonat- és buszközlekedés átalakításával a kormány kényszerpályán mozog, mivel mostanra a MÁV bedőlésének megakadályozása a legégetőbb feladat – mondta el a Magyar Narancsnak adott interjújában Antali Károly.
Ezért több helyen át kell térni a buszközlekedésre, és a közösségi közlekedés régiószintű megszervezése is elkezdődik, de a munka dandárja a következő kabinetre marad. Mostanra a kormány azt is belátta, hogy hiba volt a független vasúti felügyelet megszüntetése. „Az újszerűség abban van, hogy talán most az egyszer lehetőség van kifejezetten szakmai felütéssel nekiállni a problémának, és nemcsak elemeiben, hanem egészében szakmailag megfogni. Alapvetően négy pillére van a csomagnak. Az első, hogy mint mindenhol a világon, a közösségi közlekedést nálunk is regionális alapokra kell helyezni. A
- magyarkozlekedes.hu -