A Volkswagen első helye a Skodától függhet

A cseh rendszerváltás utáni összeomlástól megmentett Skoda célja, hogy kétszer olyan gyorsan növekedjen, mint az anyavállalata, a Volkswagen, és célja, hogy a következő népautóvá váljon.

skoda_logo A Skoda népszerűségének térnyerése kulcsfontosságú a Volkswagen számára, ha meg akarja előzni a két riválisát, a General Motorst és a Toyotát. A cél, hogy a világ legnagyobbá váljon 2018-ra.

Jürgen Stackmann, a Skoda értékesítési vezetője szerint elérték a cég 1991-es felélesztésekor megálmodott népszerűséget, amit annak köszönhet a márka, hogy megfizethető, megbízható, és praktikus.

A német bázisú cseh cég stratégiai szövetséget kötött a Suzukival, hogy együttes erővel népszerűsítsék a márkát a feltörekvő piacokon. 84 százalékos értékesítési növekedést tervez a Skoda Oroszországban, Kínában és Indiában. A szerény tervek szerint 2018-ig 1,41 millió autót adnának el.

Forrás: MFOR

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes