A roncsprémium tartja a lelket az autópiacban

Jó negyedévet és még jobb márciust tudnak a hátuk mögött az autógyártók Európában. Az értékesítés gyorsuló ütemben nő, de a második félévben nagy megtorpanás várható, mert kifutnak a vásárlásösztönző programok – derül ki a Crédit Agricole Corporate and Investment Bank elemzéséből.

Márciusban 11 százalékkal több autót adtak el Európában, mint egy évvel korábban, az első negyedévben pedig 9,5 százalékkal futott fel az értékesítés 2009 első negyedévéhez képest. Az adatok biztatóak, ám az ágazat helyzete mégsem olyan rózsás, mert a számokból az is jól látszik, hogy a piacot kizárólag a lassan kifutó roncsprémiumok igénybevétele mozgatja – állítja a Crédit Agricole CIB legfrissebb elemzése. A vásárlásösztönzési programokat már lezáró országok adatai ugyanis megmutatják azt is, mi történik majd az követően, hogy a ma még kedvezményekkel megvehető autók mélyen nyomott, de piaci áron lesznek kaphatók.

A cikk részletei->

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes