A LEAN NEM CSAK A TERMELŐ VÁLLALATOKÉ! LEAN EST május végén Budapesten!

Eltérően az eddigi LEAN EST rendezvényeinktől, a 2009. május 29-i programunk sokak számára fog valami egészen újat hozni! Ha eddig azért nem jöttél, mert a termelés kicsit távol áll Tőled, akkor jó hírünk van, hisz most Rád is gondoltunk az előadások összeállításakor.

Érdekel, hogyan alkalmazhatók a lean módszerek adminisztratív környezetben? Kíváncsi vagy rá, miként használják a lean eszközöket az egészségügyi szolgáltatások terén? Tudod-e hogyan fejleszt lean-el a banki-szektor?
Szerinted, mi a folyamat és mi a folyamat-megközelítés a fejlesztés során?

Látogass el a következő LEAN EST-re, evezzünk együtt más vizekre és választ kaphatsz a fenti kérdésekre!

LEAN EST A CORVINUS EGYETEMEN 2009. május 29-én! Neked is ott a helyed!

A részvétel INGYENES!

FIGYELEM! A HELYSZÍN MEGVÁLTOZOTT!

ÚJ HELYSZÍN: Budapesti Corvinus Egyetem IV. előadó

A helyszín:

Corvinus Egyetem – Budapest, IX. kerület, Fővám tér 8. Aula IV. előadó
(Parkolóház a közelben: Mátyás utca 1-2., kb 5 perc gyalogosan)

A program:

16:00- 16:30 Érkezés, látogatók fogadása

16:30- 17:00 Megnyitó – Tömpe László, LeanCenter

17:00- 17:45 Lean egészségügyi alkalmazása – Jenei István, Corvinus Egyetem

Az előadás azt tárgyalja, hogy miként valósul meg Womack és Jones (1996) azon felvetése, mely szerint a lean elvek alkalmazhatóak az autóipar, sőt a termelő szektor határain túl is, pl. az egészségügyi szolgáltatások területén is. A rendelkezésre álló időben olyan kórházi esetek kerülnek bemutatásra, ahol sikeresen alkalmazták a lean eszközeit. A példákhoz kapcsolódóan az előadásban szó esik a bevezetések során szerzett általános tapasztalatokról, nehézségekről is.

17:45- 18:00 Szünet

18:00- 18:45 Folyamatok fejlesztési célú elemzése folyamat-megközelítéssel – TEQUA TÜV Akadémia

Mi a folyamat fogalma (ISO 9000:2005, ISO 9001:2008)? Mi a folyamat-megközelítés lényege (ISO 9000:2005, ISO 9001:2008)? Melyek a folyamatfejlesztést célzó elemzési technikák (SIPOC, Polip diagram, Teknős diagram, FMEA)? Esetpéldákkal tarkított előadás a TEQUA TÜV Akadémia tolmácsolásában.

18:45- 19:30 Ügyfélközpontú folyamatok avagy Lean Office a Budapest Bankban – Szalánczi Ferenc, Budapest Bank

Hogy jutunk el a Six Sigmától a Lean-ig? Hogy válik az Ügyféligényből Lean projekt (Kaizen)? Mik a Fejlődési lehetőségek (Value Stream Management)? Példákkal a „lean office” létjogosultságára és működésére a Budapest Banknál.

19:30- 20:00 Vitafórum: “Mitől jó egy folyamat?”
Vezeti: Szalánczi Ferenc

20:00 Zárás

Részvételi szándék esetén kérjük a regisztrációs lapot kitöltve visszaküldeni az info@leancenter.hu Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre!

Részletek ->

- leancenter.hu -

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Rólunk | Médiaajánlat | ÁFF | Lapszemle feliratkozás | RSS
Powered by WordPress | Designed by: All Premium Themes Online. | Thanks to Top Bank Free Premium WordPress Themes, wordpress themes 2012 and Premium Themes